HTML

Anya mesél

Anya mesél. Rólam. Nekem.

Friss topikok

  • diridongo: Hát igen, fogszabályozásra járunk most - nem feltétlenül a cumik miatt, mert hátul van kereszthara... (2019.02.01. 10:21) Bye-bye cumik!

Linkblog

Csetepaté és feldolgozása... :)

2011.10.08. 14:04 diridongo

Tegnap bizony volt egy nagy balhénk, kisebb nagoybb testi és lelki zúzódásokat szenvedtünk mindketten... :(

Még szerencse, hogy apának is tudott kicsit panaszkodni rólam lefekvés előtt, és így aztán már tk. majdnem teljesen megvigasztalódva sikerült elaludnunk mindkettőnknek.

Ma reggel már a szokásos forgatókönyv szerint indult a napunk - átjött a szobájából hozzám kicsit az én takaróm alatt melegedni. Nagyon megpuszilgattam mindenhol a kis buksiját.

Később a reggeli után azért a biztonság kedvéért még óvatosan megkérdeztem, hogy maradt-e még valami fájdalom a fejében vagy a kis lelkében.

Mire azt felelte : - Ma kikakálom! Anya, te is kikakáltad?

- Igen, kisfiam, én is kikakáltam.

- Anya, nagyon szeretlek.

- Én is nagyon szeretlek kisfiam.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyamesel.blog.hu/api/trackback/id/tr743287549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása