HTML

Anya mesél

Anya mesél. Rólam. Nekem.

Friss topikok

  • diridongo: Hát igen, fogszabályozásra járunk most - nem feltétlenül a cumik miatt, mert hátul van kereszthara... (2019.02.01. 10:21) Bye-bye cumik!

Linkblog

amikor az apa az én hasamban volt...

2012.01.13. 14:11 diridongo

Mondom Andrisnak, hogy neki még nagyon sok születésnapja lesz... És ahogy ő öregszik, úgy öregszünk mi is.

Ezen elgondolkodik. Azt mondja - nem! Csak én öregszem! És amikor olyan öreg leszek, mint te, akkor a papa a hasadban lesz.

Na, hát ez a színtiszta pszichlógiai tankönyvből előlépett esettanulmány! :)

Úgy látszik, minden rendben, a kisfiam egy napon majd elémáll, hogy engem akar feleégül venni.

Akkor majd nagyon komolyan és szeretetteljesen, anélkül, hogy kinevetném őt, vagy nagyon mulatságosnak találnám az egészet, azt kell mondanom: sajnos kisfiam, azt nem lehet, mert én már a papának vagyok a felesége...

De egészen biztosan találsz majd magadnak egy olyan helyes kislányt, akit szívesen fogsz elvenni feleségül! És akivel közösen lesz kisbabátok! és akinek apa és én is nagyon fogunk örülni!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyamesel.blog.hu/api/trackback/id/tr233542719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása