HTML

Anya mesél

Anya mesél. Rólam. Nekem.

Friss topikok

  • diridongo: Hát igen, fogszabályozásra járunk most - nem feltétlenül a cumik miatt, mert hátul van kereszthara... (2019.02.01. 10:21) Bye-bye cumik!

Linkblog

Kisvakond és a születés

2011.07.24. 22:45 diridongo

Anyáméktól kölcsönöztem ezt a videot - nyuszika férjhez megy, aztán kigömbölyödik a hasikája, majd aztán a kisnyuszikák is kibújnak a bébilyukon... :)

Andris nagy figyelemmel szívja magába a látottakat.

Egy alkalommal azt is elárulom neki, hogy a pocakomban ő vízben volt.

Azóta nevetgélve mondja nekem: anya, tudod, mit csináltam a pocakodban?

Ugráltam és fröcsköltem és ütögettem a hasadat!

- szelíden kijavítom - inkább talán lubickoltál. és simogattad belülről a hasamat.

Mikor a mellemet ütögetné, mondom neki, hogy az nem szabad. Csak a legnagyobb szeretettel és tisztelettel szabad a cicikémhez viszonyulni.

Anya, amikor kisbaba voltam, akkor nem volt fogam és a cicikédből ittam tejecskét! - mondja mosolyogva.

és élénken meséli, hogy egyszer látott olyat, hogy egy anyuka a cicikéjéből etette a kisbabáját.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyamesel.blog.hu/api/trackback/id/tr343094812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása